ثبت نام سیزدهمین دوره جشنواره تدریس برتر
ﺍﯾﻦ ﺟﺸﻨﻮﺍﺭﻩ ﻓﺮﺻﺘﯽ ﻣﻐﺘﻨﻢ ﺑﺮﺍﯼ ﻧﻤﺎﯾﺶ ﺧﻼﻗﯿﺖﻫﺎﯼ ﺁﻣﻮﺯﺷﯽ ،ﺗﻘﻮﯾﺖ ﻣﻬﺎﺭﺕﻫﺎﯼ ﺣﺮﻓﻪﺍﯼ ﻣﻌﻠﻤﺎﻥ ﺁﯾﻨﺪﻩﺳﺎﺯ ﻭ ﺍﺭﺗﻘﺎﯼ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﻓﺮﺁﯾﻨﺪ ﯾﺎﺩﺩﻫﯽ–ﯾﺎﺩﮔﯿﺮﯼ ﺩﺭ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﺎﻥ ﺍﺳﺖ .ﺍﺯ ﺍﯾﻦﺭﻭ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﻣﯽﺭﻭﺩ ﺑﺎ ﺑﻬﺮﻩﮔﯿﺮﯼ ﺍﺯ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻣﻮﻓﻖ ﺩﻭﺭﻩﻫﺎﯼ ﭘﯿﺸﯿﻦ ،ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﺭﯾﺰﯼ ﺩﻗﯿﻖ ﻭ ﻫﻤﮑﺎﺭﯼ ﻫﻤﻪﺟﺎﻧﺒﻪ ،ﺷﺎﻫﺪ ﺭﺷﺪ ﺑﯿﺶﺍﺯﭘﯿﺶ ﺳﻄﺢ ﻋﻠﻤﯽ ﻭﺣﺮﻓﻪﺍﯼ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮ ﻣﻌﻠﻤﺎﻥ ﻋﺰﯾﺰ ﺑﺎﺷﯿﻢ.
ﻟﺬﺍ ﺷﺎﯾﺴﺘﻪ ﺍﺳﺖ ﻣﺪﯾﺮﺍﻥ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﺿﻤﻦ ﺍﻃﻼﻉ ﺭﺳﺎﻧﯽ ﺩﻗﯿﻖ ﻭ ﺑﻪ ﻣﻮﻗﻊ ﺑﻪ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﻣﻌﻠﻤﺎﻥ ،ﻧﮑﺎﺕ ﺫﯾﻞ ﻣﻮﺭﺩ ﺗﻮﺟﻪ ﻭ ﺍﻫﺘﻤﺎﻡ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﯿﺮﺩ:
.۱ﺁﻏﺎﺯ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ :ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮ ﻣﻌﻠﻤﺎﻥ ﺍﺯ ۱۴۰۴/۰۹/۰۱ﻟﻐﺎﯾﺖ ۱۴۰۴/۰۹/۳۰ﺍﺯ ﻃﺮﯾﻖ ﭘﺮﺗﺎﻝ ﻣﻌﺎﻭﻧﺖ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯾﯽ )ﻟﯿﻨﮏ ﭘﯿﻮﺳﺖ( ﺻﻮﺭﺕ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﭘﺬﯾﺮﻓﺖ).ﺗﮑﻤﯿﻞ ﮐﺮﺩﻥ ﮐﻠﯿﻪ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺍﻟﺰﺍﻣﯽ ﺍﺳﺖ( https://cfu.ac.ir/fa/form_data/add/form_id=6631
.۲ﺯﻣﺎﻧﺒﻨﺪﯼ :ﺗﻘﻮﯾﻢ ﺍﺟﺮﺍﯾﯽ ﻭ ﺯﻣﺎﻧﺒﻨﺪﯼ ﻓﺮﺍﯾﻨﺪﻫﺎ ﻭ ﻣﺮﺍﺣﻞ ﺟﺸﻨﻮﺍﺭﻩ ﭘﯿﻮﺳﺖ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ .ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻓﺸﺮﺩﮔﯽ ﺯﻣﺎﻥ ﻭ ﺗﻌﺪﺩ ﻣﺮﺍﺣﻞ ﺟﺸﻨﻮﺍﺭﻩ ،ﺗﻤﺪﯾﺪ ﻣﻬﻠﺖ ﺯﻣﺎﻧﻬﺎﯼ ﺍﻋﻼﻡ ﺷﺪﻩ ﻣﻘﺪﻭﺭ ﻧﻤﯽ ﺑﺎﺷﺪ.
.۳ﺑﺨﺶ ﺣﻀﻮﺭﯼ :ﻫﻤﭽﻮﻥ ﺳﻨﻮﺍﺕ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯾﺎﻥ ﺗﺮﻡ ۵ﺗﺎ ۸ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﺩﺭ ﻗﺴﻤﺖ ﺗﺪﺭﯾﺲ ﺣﻀﻮﺭﯼ ﺟﺸﻨﻮﺍﺭﻩ ﺷﺮﮐﺖ ﮐﻨﻨﺪ.
.۴ﺑﺨﺶ ﻫﺎﯼ ﻭﯾﮋﻩ :ﻫﺮ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮ ﻣﻌﻠﻢ )ﺗﺮﻡ ۱ﺍﻟﯽ (۸ﺑﻨﺎ ﺑﺮ ﺗﻤﺎﯾﻞ ﻭ ﻋﻼﻗﻪ ﺧﻮﺩ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺻﺮﻓﺎ ﺩﺭ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺨﺶ ﻫﺎﯼ ﻭﯾﮋﻩ ﺟﺸﻨﻮﺍﺭﻩ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ ﻭ ﺷﺮﮐﺖ ﻧﻤﺎﯾﺪ.
.۵ﺑﺨﺶ ﻭﯾﮋﻩ ﺟﺪﯾﺪ :ﺩﺭ ﺟﺸﻨﻮﺍﺭﻩ ﺳﯿﺰﺩﻫﻢ ﺑﺨﺶ ﻭﯾﮋﻩ ﺟﺪﯾﺪ ﯼ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ "ﺗﺪﺭﯾﺲ ﮔﺮﻭﻫﯽ " ﺍﺿﺎﻓﻪ ﮔﺮﺩﯾﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻧﺤﻮﻩ ﺷﺮﮐﺖ ﺩﺭ ﺁﻥ ﻣﺘﻌﺎﻗﺒﺎ ﺍﻋﻼﻡ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ .ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺑﺨﺶ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮ ﻣﻌﻠﻤﺎﻥ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﮔﺮﻭﻫﯽ ﺑﻪ ﺗﺪﺭﯾﺲ ﻣﺸﺎﺭﮐﺘﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﻓﺮﺍﮔﯿﺮﺍﻥ ﺑﭙﺮﺩﺍﺯﻧﺪ.
.۶ﺗﺸﮑﯿﻞ ﮐﻤﯿﺘﻪ :ﺿﺮﻭﺭﯼ ﺍﺳﺖ ﻣﺪﯾﺮﺍﻥ ﭘﺮﺩﯾﺲ ﻫﺎ ﻭ ﻣﺮﺍﮐﺰ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺗﺸﮑﯿﻞ ﮐﻤﯿﺘﻪ ﺍﺟﺮﺍﯾﯽ ﺟﺸﻨﻮﺍﺭﻩ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﺷﯿﻮﻩ ﻧﺎﻣﻪ ﺳﺎﻝ ﻗﺒﻞ ﺍﻗﺪﺍﻡ ﻧﻤﻮﺩﻩ ﻭ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺭﯾﺰﯼ ﻫﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﻫﻨﺪ.
.۷ﺍﺭﺳﺎﻝ ﺷﯿﻮﻩ ﻧﺎﻣﻪ :ﺷﯿﻮﻩ ﻧﺎﻣﻪ ﺳﯿﺰﺩﻫﻤﯿﻦ ﺩﻭﺭﻩ ﺟﺸﻨﻮﺍﺭﻩ ﺗﺪﺭﯾﺲ ﺑﺮﺗﺮ ،ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺗﺪﻭﯾﻦ ﻭ ﺗﺎﯾﯿﺪ ﻧﻬﺎﯾﯽ ﻣﺘﻌﺎﻗﺒﺎ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ.
.۸ﭘﺎﺳﺨﮕﻮﯾﯽ :ﻫﺮﮔﻮﻧﻪ ﺳﺆﺍﻝ ﻓﻨﯽ ،ﺍﺟﺮﺍﯾﯽ ﯾﺎ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ ﺟﺸﻨﻮﺍﺭﻩ ﺍﺯ ﻃﺮﯾﻖ ﺩﺑﯿﺮﺧﺎﻧﻪ ﻣﺮﮐﺰﯼ ﻣﺴﺘﻘﺮ ﺩﺭ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻣﺮﮐﺰﯼ ﻗﺎﺑﻞ ﭘﯿﮕﯿﺮﯼ ﺍﺳﺖ.
ﺭﻭﯾﮑﺮ ﺍﺻﻠﯽ ﺳﯿﺰﺩﻫﻤﯿﻦ ﺟﺸﻨﻮﺍﺭﻩ ﺗﺪﺭﯾﺲ ﺑﺮﺗﺮ :
ﺍﯾﻦ ﺟﺸﻨﻮﺍﺭﻩ ،ﺑﺎ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﺭﻭﯾﮑﺮﺩ ﺍﺯ ﻇﺎﻫﺮ ﺗﺪﺭﯾﺲ ﺑﻪ ﯾﺎﺩﮔﯿﺮﯼ ﭘﺎﯾﺪﺍﺭ ،ﺑﺮ ﺍﺻﺎﻟﺖ ،ﺗﻌﺎﻣﻞ ﻭ ﺍﺛﺮﺑﺨﺸﯽ ﺑﺎﻻ ﺗﺄﮐﯿﺪ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﺗﻨﻬﺎ ﺩﺭ ﭘﯽ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦﻫﺎ ﺩﺭ ﺯﻣﯿﻨﻪ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﮐﯿﻔﯽ ﺍﺳﺖ.
ﺍﯾﻦ ﺟﺸﻨﻮﺍﺭﻩ ،ﻋﺮﺻﻪﺍﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺭﺝ ﻧﻬﺎﺩﻥ ﺑﻪ ﻗﻠﻪﻫﺎﯼ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﺩﺭ ﺣﺮﻓﻪ ﻣﻌﻠﻤﯽ ﻭ ﺍﺭﺗﻘﺎﺀ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺁﻣﻮﺯﺷﯽ ﺩﺭ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﺎﻥ ﺍﺳﺖ .ﻣﺎ ﻣﻌﺘﻘﺪﯾﻢ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﺩﺭ ﺁﻣﻮﺯﺵ ،ﺗﻨﻬﺎ ﺩﺭ ﮔﺮﻭ ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﺩﺍﻧﺶ ﻧﯿﺴﺖ ،ﻟﺬﺍ ﺗﺄﮐﯿﺪ ﺍﺻﻠﯽ ﺟﺸﻨﻮﺍﺭﻩ ﺳﯿﺰﺩﻫﻢ ﺑﺮ ﻋﻤﻖ ﻣﺤﺘﻮﺍﯼ ﺁﻣﻮﺯﺷﯽ ﻭ ﮐﺎﺭﺑﺮﺩ ﻋﻤﻠﯽ ﺍﺻﻮﻝ ﺭﻭﺍﻥﺷﻨﺎﺧﺘﯽ ﺩﺭ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﮐﻼﺱ ،ﺗﻌﺎﻣﻼﺕ ﻣﻌﻠﻢ -ﻓﺮﺍﮔﯿﺮ ﻭ ﭘﺎﯾﺪﺍﺭﯼ ﯾﺎﺩﮔﯿﺮﯼ ﺍﺳﺖ .ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﻭﺳﺎﯾﻞ ﮐﻤﮏ ﺁﻣﻮﺯﺷﯽ ﺻﺮﻓﺎً ﺗﺰﺋﯿﻨﯽ ﯾﺎ ﻧﻤﺎﯾﺸﯽ ﮐﻪ ﻣﺴﺘﻘﯿﻤﺎً ﺑﻪ ﺍﺭﺗﻘﺎﺀ ﻓﻬﻢ ﻋﻤﯿﻖ ﻣﺤﺘﻮﺍﯾﯽ ﻭ ﭘﺎﯾﺪﺍﺭﯼ ﺭﻭﺍﻧﯽ ﻓﺮﺍﮔﯿﺮﺍﻥ ﻣﻨﺠﺮ ﻧﺸﻮﺩ ،ﺩﺭ ﺗﻤﺎﻣﯽ ﺳﻄﻮﺡ ،ﻭﺯﻥ ﺍﺭﺯﯾﺎﺑﯽ ﮐﻤﺘﺮﯼ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺩﺍﺷﺖ .ﺟﻮﻫﺮﻩ ﺍﺭﺯﯾﺎﺑﯽ ﺑﺮ ﺍﺻﺎﻟﺖ ﻭ ﺍﺛﺮﺑﺨﺸﯽ ﭘﺎﯾﺪﺍﺭ ﻣﺘﻤﺮﮐﺰ ﺍﺳﺖ.
ﺍﻣﯿﺪ ﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﺑﺮﮐﺖ ﻫﻢﺍﻓﺰﺍﯾﯽ ﻭ ﺗﻌﻬﺪ ﻋﻠﻤﯽ ﺍﻋﻀﺎﯼ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﺑﺰﺭﮒ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﺎﻥ ،ﺩﻭﺭﻩ ﺳﯿﺰﺩﻫﻢ ﺍﯾﻦ ﺟﺸﻨﻮﺍﺭﻩ ﻧﯿﺰ ﮔﺎﻣﯽ ﻣﺆﺛﺮ ﺩﺭ ﻣﺴﯿﺮ ﺍﻋﺘﻼﯼ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻣﻌﻠﻤﯽ ﻭ ﺗﺤﻘﻖ ﺍﻫﺪﺍﻑ ﺗﺮﺑﯿﺖﻣﻌﻠﻢ ﺩﺭ ﺗﺮﺍﺯ ﺟﻤﻬﻮﺭﯼ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺑﺎﺷﺪ.