قابل توجه مهارت آموزان سری پنجم:
فهرست دروس و زمان و نحوه آزمون دو پودمان سری پنجم سال 1400
|
|
|
عنوان درس |
زمان ارائه درس |
نحوه آزمون |
|---|---|---|---|---|
|
آموزش ابتدایی |
1 |
آموزش و طراحی واحد یادگیری فارسی |
پودمان اول |
متمرکز 12/12/1400 |
|
2 |
آموزش و طراحی واحد یادگیری مطالعات اجتماعی |
متمرکز 12/12/1400 |
||
|
3 |
آموزش و طراحی واحد یادگیری علوم تجربی |
استانی 7/ 12 لغایت 11/12/1400 |
||
|
4 |
ارزشیابی توصیفی |
استانی 7/ 12 لغایت 11/12/1400 |
||
|
5 |
آموزش و طراحی واحد یادگیری ریاضی |
پودمان دوم |
امتحان جامع |
|
|
6 |
آموزش و طراحی واحد یادگیری هنر |
امتحان جامع |
||
|
7 |
آموزش و طراحی واحد یادگیری قرآن و دینی |
16/3 لغایت 22/3/1401 |
||
|
8 |
آموزش و طراحی واحد یادگیری تربیت بدنی |
16/3 لغایت 22/3/1401 |
||
|
9 |
مدیریت کلاس درس |
16/3 لغایت 22/3/1401 |
||
|
کودکان استثنایی |
1 |
توانبخشی شناختی |
پودمان اول |
متمرکز 12/12/1400 |
|
2 |
زبان وگفتار در کودکان با آسیب شنوایی |
متمرکز 12/12/1400 |
||
|
3 |
روش ها و راهبردها در تدریس کودکان کم توان ذهنی |
استانی 7/ 12 لغایت 11/12/1400 |
||
|
4 |
بررسی محتوا و روش تدریس فارسی دانش آموزان با نیازهای ویژه |
پودمان دوم |
امتحان جامع |
|
|
5 |
بررسی محتوا و روش تدریس ریاضی دانش آموزان با نیازهای ویژه |
امتحان جامع |
||
|
6 |
بررسی محتوا و روش تدریس علوم تجربی و علوم انسانی دانشآموزان با نیازهای ویژه |
16/3 لغایت 22/3/1401 |
||
|
7 |
آموزش جهت یابی و حرکت، آموزش بریل |
16/3 لغایت 22/3/1401 |
||
|
8 |
ارزیابی کارکردی رفتار |
16/3 لغایت 22/3/1401 |
||
|
آموزش متوسطه |
1 |
روانشناسی تربیتی و کاربرد آن در آموزش (با تاکید بر دوره نوجوانی) |
پودمان اول |
متمرکز 12/12/1400 |
|
2 |
طراحی آموزشی |
متمرکز 12/12/1400 |
||
|
3 |
سنجش و ارزشیابی در آموزش... |
استانی 7/ 12 لغایت 11/12/1400 |
||
|
4 |
کلیات روش ها و فنون تدریس + مبانی آموزش در ... |
پودمان دوم |
امتحان جامع |
|
|
5 |
بررسی محتوای کتب درسی 1 و 2 |
16/3 لغایت 22/3/1401 |
||
|
تربیت بدنی |
1 |
طراحی آموزشی درس تربیت بدنی |
پودمان اول
|
متمرکز 12/12/1400 |
|
2 |
ایمنی و بهداشت در درس تربیت بدنی |
متمرکز 12/12/1400 |
||
|
3 |
مبانی و روشهای شناسایی استعداد |
استانی 7/ 12 لغایت 11/12/1400 |
||
|
4 |
روش یاددهی-یادگیری و ارزشیابی تربیت بدنی |
استانی 7/ 12 لغایت 11/12/1400 |
||
|
5 |
یادگیری از طریق بازی |
پودمان دوم |
امتحان جامع |
|
|
6 |
روشهای آموزش حرکات از بنیادی تا مهارتی |
امتحان جامع |
||
|
7 |
تربیت بدنی افراد با نیازهای ویژه با رویکرد هنجاریابی و هنجارسازی |
16/3 لغایت 22/3/1401 |
||
|
مراقب سلامت |
1 |
اصول و مبانی بهداشت |
پودمان اول |
متمرکز 12/12/1400 |
|
2 |
مبانی بهداشت روان |
متمرکز 12/12/1400 |
||
|
3 |
آموزش بهداشت خانواده |
استانی 7/ 12 لغایت 11/12/1400 |
||
|
4 |
آموزش بهداشت محیط |
استانی 7/ 12 لغایت 11/12/1400 |
||
|
5 |
آموزش بهداشت مدرسه |
پودمان دوم |
امتحان جامع |
|
|
6 |
بهداشت روان دانش آموزان |
امتحان جامع |
||
|
7 |
بیماری شناسی و غربالگری بیماریها |
16/3 لغایت 22/3/1401 |
||
|
مربی امور تربیتی |
1 |
آشنایی با ساحتهای 6 گانه و مبانی تربیت دینی |
پودمان اول |
متمرکز 12/12/1400 |
|
2 |
فنون راهنمایی و مشاوره (متناسب با نیازها و مسایل کودکان و نوجوانان) |
متمرکز 12/12/1400 |
||
|
3 |
آموزش مهارتهای زندگی و اجتماعی |
استانی 7/ 12 لغایت 11/12/1400 |
||
|
4 |
طراحی و تولید رسانه های تربیتی (با تاکید بر هنر در رسانه) |
پودمان دوم |
16/3 لغایت 22/3/1401 |
|
|
5 |
کلیات فنون تدریس |
16/3 لغایت 22/3/1401 |
||
|
6 |
برنامهریزی و مدیریت فعالیتهای دانش آموزی و گروهی |
امتحان جامع |
||
|
7 |
مبانی و اصول تربیت سیاسی اجتماعی و آشنایی با تجربههای مربیان تربیتی موفق |
امتحان جامع |
||
|
مشاوره |
1 |
خدمات مشورتی در مدرسه |
پودمان اول |
استانی 7/ 12 لغایت 11/12/1400 |
|
2 |
انگیزش در تعلیم و تربیت |
استانی 7/ 12 لغایت 11/12/1400 |
||
|
3 |
آسیب شناسی روانی کودک و نوجوان |
متمرکز 12/12/1400 |
||
|
4 |
روان شناسی پرورشی کاربردی |
متمرکز 12/12/1400 |
||
|
5 |
کاربرد اصول و روش های تغییر و اصلاح رفتار در مدرسه |
پودمان دوم |
16/3 لغایت 22/3/1401 |
|
|
6 |
مشاوره خانواده در مدرسه |
16/3 لغایت 22/3/1401 |
||
|
7 |
کاربرد مشاوره در راهنمایی تحصیلی و شغلی |
16/3 لغایت 22/3/1401 |
||
|
8 |
آسیب شناسی اجتماعی |
امتحان جامع |
||
|
مشترک |
1 |
اسناد تحولی و فلسفه تعلیم و تربیت |
پودمان اول |
استانی 7/ 12 لغایت 11/12/1400 |
|
2 |
آموزش پژوهی |
مهلت ثبت نمره تا 15/12 1400 |
||
|
3 |
کارآموزی |
مهلت ثبت نمره تا 15/12 1400 |
||
|
4 |
اخلاق حرفهای و نقش تربیتی معلم |
پودمان دوم |
امتحان جامع |
|
دروس فرهنگی |
1 |
آشنایی با تاب آوری اجتماعی |
پودمان اول |
متمرکز 12/12/1400 |
|
2 |
آشنایی با هنرهای تجسمی |
پودمان اول |
متمرکز 12/12/1400 |
|
|
3 |
آشنایی با بیانیه گام دوم |
پودمان اول |
متمرکز 12/12/1400 |
|
دروس فرهنگی |
1 |
آشنایی با نحوه برنامه ریزی فرهنگی |
پودمان دوم |
|
|
2 |
آشنایی با فن بیان و سخنوری |
پودمان دوم |
|
|
|
3 |
آشنایی با مفاهیم قرآنی |
پودمان دوم |
|
|
|
4 |
آشنایی با مخاطرات محیطی |
پودمان دوم |
|